Volné pracovní místo  Koordinátor/ka servisu – chlazení, vytápění, klimatizace (HVAC)

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Naše společnost se od roku 2000 zabývá celou oblastí personalistiky - od náboru, přes vedení personální agendy, pracovně-právního poradenství, až po komunikaci s úřady, vedením externího mzdového účetnictví a zajišťuje také pro společnosti externího HR manažera/specialistu.

Popis pracovní nabídky

Zaměstnavetelem je dodavatel komplexních řešení v oblasti HVAC, s primárním zaměřením na průmyslové chlazení.


LÍBIT SE VÁM BUDE:

  • VOLNOST dělat si věci po svém. A reálná možnost prosadit své nápady a zlepšováky.
  • MINIMUM BYROKRACIE a žádná korporátní buzerace … očekávejte prostředí úspěšné firmy rodinného střihu v tom nejlepším slova
smyslu.

  • NAKOMBINUJTE SI PRÁCI V KANCELÁŘI S HOME OFFICE jak potřebujete. Není nutno, abyste seděl/a v kanceláři od – do. Zajímají nás
výsledky.


O ČEM TA PRÁCE JE?

  • Budete organizovat práci týmu servisních techniků po celé ČR.
  • Objednávat náhradní díly, zajišťovat jejich dopravu a hlídat skladové zásoby.
  • Vést související administrativu.

Požadujeme

  • Na obdobné pozici pracujete v HVAC nebo jiné TZB branži alespoň dva roky.
  • Nebo pracujete jako servisní technik HVAC a chcete se přesunout na převážně kancelářskou pozici.
  • Angličtinu ovládáte alespoň na pasivní úrovni (budete písemně komunikovat s fabrikami v cizině).

Práce z domova

Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.
 Zpět